Authentiek zijn, hoe doe je dat?

Het merk Olga Kruidhof®

Inzet van sociale media draait om het bouwen aan relaties. Daarbij dien je als merk authentiek te zijn. Dit is makkelijker gezegd dan gedaan. Authentieke merken zijn schaars. Toch wordt identiteits- marketing steeds belangrijker. Eerder schreef ik hier al een artikel over. Bij sociale media draait het steeds meer om sterke persoonlijke merken (‘personal brands’) die een organisatie dragen. Dit gaat natuurlijk helemaal op voor ondernemers en zp-ers (zelfstandige professionals). In dit kader ben ik zelf bezig met een ontdekkingstocht. Om mijn eigen personal brand inhoud te geven heb ik een eigen persoonlijke ‘gebruiksaanwijzing’ opgesteld. In deze handleiding beschrijf ik hoe ik als professional het beste ingezet kan worden.

Daarnaast ben ik ook geïnterviewd door Carolien Oosterhoff, documentairemaker en eigenaar van LevensDocumentaire.nl. Zie het filmpje hieronder:

 

email
  • Share on Tumblr

Eén reactie op “Authentiek zijn, hoe doe je dat?”

  1. Hoi Olga,

    Mán (wilde ik zeggen), maar ik bedoel: VROUW, wat is het mooi geworden. Het was fijn je te begeleiden hierin en ik moet zeggen: je werkte er ook zo consciëntieus aan dat ik ook niet anders verwacht had.

Recente projecten

  • Click met online marketing

    Boek Click met online marketing

    Uitgever Edu’Actief

  • Online marketing CRV

    Coöperatieve RundveeVerbeteringsorganisatie

  • Online marketingstrategie 2015

    Koffiebranderij Peeze

  • Ontwikkeling nieuwe website

    Circulus-Berkel

Lees wat anderen over mij zeggen