Online marketing CRV

Op interim-basis beheer en ontwikkel ik een aantal online marketingkanalen voor CRV (Cooperatieve RundveeVerbeteringsorganisatie), voor Nederland en België (januari 2016 – heden). Activiteiten bestaan onder andere uit:

  • Het beheren en verder uitbouwen van de social media kanalen waaronder Facebook, Twitter, LinkedIn en Instagram. Facebook is vanaf januari 2016 gegroeid in aantal volgers van een kleine 4.000 tot 8.900 begin januari 2017. Instagram heb ik in mei opgestart en dit kanaal heeft inmiddels ruim 1.000 volgers.
  • Het ontwikkelen en uitvoeren van een contentkalender, ten behoeve van de social media en de webredactie (crv4all.nl en crv4all.be) met als doel de betrokkenheid bij CRV te vergroten bij de doelgroep (ongeveer 20.000 Nederlandse en Vlaamse veehouders). Een voorbeeld hiervan is een artikel over populaire koeiennamen dat ook door RTL Nieuws werd opgepikt.
  • Emailmarketing: het opzetten, verzorgen, structureren, verbeteren en onderhouden van emailmarketingstructuren en activiteiten. Hieronder valt ook het periodiek versturen van gesegmenteerde nieuwsbrieven.
  • Het opzetten en beheren van online advertentiecampagnes (Adwords, Facebook).

schermafbeelding-2016-09-07-om-22-14-03

Recente projecten

  • Click met online marketing

    Boek Click met online marketing

    Uitgever Edu’Actief

  • Online marketing CRV

    Coöperatieve RundveeVerbeteringsorganisatie

  • Online marketingstrategie 2015

    Koffiebranderij Peeze

  • Ontwikkeling nieuwe website

    Circulus-Berkel

Lees wat anderen over mij zeggen