Online marketingstrategie Peeze

Online marketing Peeze  (okt 2014 – maart 2015 )

Op interim-basis ondersteunde ik het marketingteam van Koffiebranderij Peeze op operationeel en op online marketing gebied. Activiteiten bestonden onder andere uit:Logo Peeze (Small)

  • beheren en optimaliseren diverse websites
  • helpen bij formuleren van de marketing strategie voor 2015, fungeren als sparringpartner
  • online marketingstrategie 2015 formuleren en advies uitbrengen
  • online marketingdashboard inrichten
  • online ondersteuning en coördinatie van twee productintroducties
  • het schrijven van blogartikelen en plaatsen van updates op sociale media (bijvoorbeeld over duurzaamheid).
  • het opzetten van een reviewpagina ter ondersteuning van de introductie van de duurzame koffiecapsules

Peeze vierde in 2014 haar 135 jarig jubileum en zet in op kwaliteit en duurzaamheid. Naast koffie heeft Peeze ook een theemerk: communitea.nl (thee met een persoonlijk verhaal uit Sri Lanka). Daarnaast ondersteunt Peeze ook projecten in oorspronglanden en eigen land via de Peeze Foundation: www.peezefoundation.nl

Recente projecten

  • crv

    Online marketing CRV

    CRV (Coöperatieve RundveeVerbeteringsorganisatie)

  • Peeze uitgelicht

    Online marketingstrategie 2015

    Koffiebranderij Peeze

  • Circulus-Berkel-uitgelicht

    Ontwikkeling nieuwe website

    Circulus-Berkel

  • Click met online marketing

    Click met online marketing

    Educatieve uitgever Edu’Actief

Lees wat anderen over mij zeggen