Doelgroeponderzoek

Een goede strategie is gebaseerd op een gedegen analyse van de markt en de doelgroep. Ik ben van nature analytisch en leg graag verbanden. Hiervoor gebruik ik professionele tools zoals Finchline (online monitoring tool). Een doelgroepscan is een pragmatische analyse samengevat in een rapportage. Ik analyseer waar de doelgroep online actief is, in welke netwerk(groepen) deze zich beweegt en over welke onderwerpen de doelgroep interesseert.

Dit heb ik voor veel van mijn klanten gedaan, onder andere voor Multi Vastgoed, Primagaz, Baudartius College, Regio Twente, KCG (Gelders Kenniscentrum voor kunst en cultuur), Jomo Fashion, Iris advies (diverse nieuwbouwprojecten).

Daarnaast gebruik ik webanalysetools. Ik heb een officiële kwalificatie voor Google Analytics. Ook ontwikkel ik voor klanten online dashboards op maat. Lees ook mijn blog over het ontwikkelen van een eigen realtime Google-dashboard.

Google Analytics kwalificatie

 

Recente projecten

  • crv

    Online marketing CRV

    CRV (Coöperatieve RundveeVerbeteringsorganisatie)

  • Peeze uitgelicht

    Online marketingstrategie 2015

    Koffiebranderij Peeze

  • Circulus-Berkel-uitgelicht

    Ontwikkeling nieuwe website

    Circulus-Berkel

  • Click met online marketing

    Click met online marketing

    Educatieve uitgever Edu’Actief

Lees wat anderen over mij zeggen